Sunday, August 26, 2018

Cinsiyet hakları, eşitlik, adalet, LGBT, insan hakları

Cinsiyet özgürlüğü, inanç özgürlüğü vs. Temelde paradoks içeren konulardır. Hayattaki her yasa ve inanç gibi. Üzerine gittiğinizde, ilgili konunun takipçilerinin beyni yanabilir. Evet.
Eşitlik : Eşitlik akıl karı değildir. Önemli olan adalettir. Eşit olmak adaletin içinde var olabilir. Eşitlik şöyle gösterilebilir: "1=1"
Adalet ise daha çok şöyle işler: "10=5.2, 3=1,5.2=2+1"
İkisi de eşitlik aslında. Fakat arada bir fark var. Bir eşittir bir sert bir yöntemdir.birin nelerden oluştuğunu görmez. Öbürü ise yine noktayı eşitliğe getirse bile ayrıntılı işler. Pratikte eşitliğe ulaşana kadar bir çok olasılığı ve bağlantıyı kurar. Belki doğru bir örnek olmadı. .
Ozaman şu resim daha akıllıca açıklayacaktır:

Şimdi gelelim LGBT olayına. Bu konu aslında hassas falan değildir. Eğer bu a hassas diyeceksen zaten herşey hassastır. Bak sevgili okur, LGBT hareketi temelde ruh hastası bir harekettir. Ben dinlere alakası olmayan bir yazarım. Fakat bazı somut materyal gerçekleri göz ardı edemem. Birincisi, cinsiyetler eşit değildir. Doğanın kirli kanunu budur. Cinsel organlar eşit olmadığı gibi. Evet, eğer kocanız kaslı ve iri yarıysa ve siz bir dövüş sanatına hakim değilseniz sizi linç edebilir. İstediğiniz kadar bıdı Bıdı itiraz edin bu somuttur. Siz haklarınızı arayana kadar bir dayak daha yiyebilme ihtimaliniz yüksektir. Öbür örnek ise şöyle, erkek zayıf ve sakin bir insan ise ve eşi olan kadın da dominant ve kalıplı ve hatta genç kızlığında Ertek çocuklarıyla boks yapan bir ablamız ise o erkek dayak yeme riski ve linç edilme ihtimali ile karşı karşıyadır. Tabiki güçlülük çekişmesi konusunda sonsuz parametre mevcuttur. Fakat ben burda size neden kadın ve erkeğin eşit olmadığını anlattım.hiç kimse eşit olamaz. Aynı cinsten olsa bile. Eşitlik doğru bir ideolojik akım olsa idi bütün çocuklar Galatasaray, robert lisesinde okurdu. Neden? Ee canım eşit işte. Adaletsiz ama eşit. Burda anlamanız gereken yani benim yazmaya çalıştığım şey eşitliğin sadece matematik bilimlerindeki denklemler ve fabrikadan çıkan seri üretim sakızlarda görülebileceğidir ki o bile kesin değil. LGBT dediğimiz şey akılsız provakatörlerin zırvasıdır. Bir avuç manyağın üzerinden gündem ve siyaset ve inanç yaratmaktan öte değildir. Gayler, lezler, translar neymiş de aslında aklı başında insanlarmış. Güldürme beni! Prozak kullanan depresyon hastasının nesi sağlıklı? Depresif ite herif. Tedavi altında. Bir bakıma. Eğer öbürlerini normal kabul edersek. Doğanın bazı vahşi kuralları vardır. Anüs dışkılamak içindir bu birincisi. Başka bir herifin penisi içine girsin ve dışkılarla fantezi yaşasın diye değil. Ki zaten hormon salgısı da anüslere göre çalışmıyor bu arada. Orası dışkılamak için. Aferim ilkokul fen dersini başarı ile geçtiniz sevgili okur. Elbette ben de her tür ruh hastası veya biyolojik algısı bozuk insan türlerinin haklarını savunuyorum. Yüzeysel olarak yani. Yoksa her ideolojiyi paradoks olarak da galata bilirim. Gerek yok aklımız kaldırmaz o gerçeği. Olay şudur, eğer penisini başka bir erkeğin anüsüne sokmak istiyorsan bu sen ve o manyağın düşünmesi gereken şeydir. Sokakların, medyanın değil. Küçücük çocuklara bunu normal ve sağlıklı olarak öğret, sonra onlar da renkten renge birbirini becerdiğinde bi karşı cinsle bir aynı cinsle ilişki yaşadığında hayıflan. Senin suçun ama. Lgbt durdurulması gereken sapkın, gereksiz hakları isteyen, gereksiz algı bozukluklarına onay isteyen bir harekettir. Kimse senin penisini kestirmeni kutlamak veya senin penisini kestikten sonra bi adamla devlet onaylı evlenmeni onaylamak zoruna değil. Git her çılgınlığı yaşa duvarların ardında ama gelipte sonradan hormonal tedavi adı altında hormonal deneyler uygulayarak kendini sakallı bir kadına döndürme gibi ruh hastası ve insan fizyolojisine sürdürülebilir bir şekilde etki etmeyen ve senin ne kadar şizofren olduğunu veya cinselliğin ve cinsiyetin senin için ne kadar önemli bi bok olduğunu gösterir. Sen hiç biyoloji dersine girmedin mi okulda? Doğanın acımasızlığını ve iç kaosunu anlamadın mı ki gelmiş aptalca modifiye ediyorsun götünü oranı buranı. Salak. Adalet, ruh hastası hormonları ve aklı bozuk insanlara özgürce sapıklık propagandası yapmayı onaylamak değildir. Adalet çok parametrelidir. Mesela sen gay isen adalet sana senin gibi olan ile diğer tüm insanlarda olduğu gibi evinde birbirini becerme hakkını verir sadece. Gidin birbirinizin bok kanalına girin bana ne amk. Ama sen toplum da istatistiksel olarak bir soruna sebebiyet vermen durumunda bu adalete uymaz. Adalet aynı zamanda başka birinin sapıklık için kendi çükünü kesip elinde sallamasına izin vermez. Ona tanık olacakları ve onların geleceklerine olan etkisini de düşünür. Senin özgürlüğün evinde, otel lobisinde veya spor salonunda değil. Kimse de hayati önem ile alakası olmayan ve senin cinsellik için ürettiğin modifikasyonların, anüsçülüklerin, kadın kadına beline plastik penis yakanların daha özgürce kendilerini ifade etmek altında yayılmacılık göstermesine izin vermez. Çok parametre vardır. Senin açından gözüken başka açılardan başka sonuçlar doğurur. Sonsuz kaos budur. 

No comments:

Post a Comment

İletişim Formu

Name

Email *

Message *


Get paid to share your links!