Sunday, August 26, 2018

Keyfine bak ulan

Varya bu hayatta takmayacaks─▒n. Valla bak. Hi├žbir┼čeyi. ─░nanc─▒n─▒ bile. Dans et ┼čark─▒ dinle gazete oku kafa rahat olsun. Fazla paraya na l├╝zum yok. Mal kafal─▒ insan bozuntular─▒ a hele hi├ž yok yer. Keyfin ├Ânemli. Sikleme kimseyi. Sex hastas─▒ sap─▒k da olma. Mal m─▒s─▒n amk. Salla gitsin lan. Cidden. Kasma. Ama pi├žlik de yapma. Haddini bil ve k─▒├ž─▒n─▒ salla gitsin. Ciddiyim. Ehhh benenaaaa

No comments:

Post a Comment

─░leti┼čim Formu

Name

Email *

Message *


Get paid to share your links!