Sunday, August 26, 2018

Oyun oynama kafası at kafası mı?

Oyun oynamak iyidir, candır, makattır.hehehhehehhahaha şaka lan. Ne makatı. Şaka yaptım alınma. Oyun oynamak kafayı dağıtır, ruhu dinlendirir, sindirim sistemini çalıştırır. (parodi fact)
Harbi kafayı dağıtır bu arada. Dağıtır derken piyuv bam bum dağıldı vay amk değil. Cs go daki headshot misali değil. Öbür türlü olanı diyorum. Kafayı dağıtmak düşünceleri yani. Benim gibi orospular hariç herkes anlar herhalde bu yazılanları demi ln.
At kafası değildir oyun kafası. Seni kızların bacak arasını düşünmekten alıkoyar. İyiki de öyle. Tiksindim amk. Hayat işte  Oyun kafası madde kafası aslında. Bişeyler oluyor bi süre sonra oyun oynarken. Böyle filmlerdeki maddeciler gibi evvüüi uunüüütüüü helelelevuüüü taerzında bi kafa oyun kafası.

No comments:

Post a Comment

İletişim Formu

Name

Email *

Message *


Get paid to share your links!