Saturday, September 1, 2018

Rastgele seçtiğim Gif ler hakkında yazılar

Bu arkadaşın adı makatus. Kendisi bir makat. Yanlış anlamayın sizin makat gibi değil. Bu başka makat. Töbe töbe. Çok neşeli olduğu için adı makatus. Blop blop hhehehehheh3hahahajaha. 


Bu arkadaş zümnüş. Züm züüüm üzüüüm. 
Katıla katıla gülüyor gibi görünse de aslında esasen boğazında yemek kaldı ve tahtalı köye gitmen önceki son kaydı bu. Rest in Pierce veya dînî bişi bişi bişi ler diyin. 

Bu konu ciddi. Bu kadın değil olay. Zaten abla çizgi film. Olay gülüşü. Böyle iğneleyici bi mânâ ile gülüyor. Şey gibi. Ohh diktim seni Mahmut ohhhh paranı yedim seni de aldattım ohh öbür adamın penisi daha genişti ohhhh. HAHAHAHAHA

SENİ GİDİ SENİİİİİ SİKERİM SENİİİİİ DER GİBİ KAFA SALLIYOR. 

bu abla yaklaşık otuz yaşlarında. Koca arıyor. Bu kıvırma şekli sabittir. Gelenekseldir. Nerde görsem tanırım. Orospu kıvamı bir davranış şekli. Meryem Ana görse yüce isa ile sizi cehennemde yakardı. 

Bu ablanın fizyolojik durumu bilimsel olarak şöyle tarif edilebilir: göttooşşş. HAHAHAHAHAHHAHA
Kilolulara saygı duy nedir aq. Götü on kilo göbek önden gidiyor yürürken. Ben de obez sayılırım ama kendime de siktir git demeyi iyi biliyorum sizin bazılarınız gibi  (marslılara diyorum aq üstünüze almayın) şu erovizuonu kazanan İsraili kız gibi götümü göbeğimi sallayıp saygı duyun demiyorum. O çok saygı sevgi meraklıları ozaman benle neden sevgili olmuyorlar. Yoksa iş kendilerine gelince gerçek yüzleri mi görünüyor. Vays. Vays. Faso fiso şu insanlar
Merhaba Ben utku, bugün sizlere nasıl kendi wix sitenizi kurmayı öğretceeeeeö.öööm. Edit: kız arıyorum becermek için, son yöntemim reklamlara çıkıp karı gibi kıvırtmak ve entelektüel gibi takılmak. Mahmut bey bana dedi ki reklamda selam ben Bla Bla dersem kızlar götünü açarmışşşş. Ben pis bir azgınım Mahmut abiii. DEMEK İSTEMİŞ DE OLABİLİR Hani. Nereden geldik amk gif konuşuyorduk. Neyse. 

No comments:

Post a Comment

İletişim Formu

Name

Email *

Message *


Get paid to share your links!