Saturday, October 20, 2018

stuff I wrote somewhere sometime....



system grabs you by the balls b*tch




insanlar o kadar aptal ki beynim sulan─▒yor. Kendim aptalm─▒┼č─▒m yeni anlad─▒m. ├ç├╝nk├╝ bu kadar aptal insan dediklerim uzaya falan ├ž─▒k─▒yor, ke┼čif yap─▒yor atomu b├Âl├╝yor. madem o kadar aptallar bunlar ne ? Kesin ben aptal─▒m. Yoksa i┼čin i├žinden ├ž─▒k─▒lmaz! Uzaya ├ž─▒kan da aha bu , facebook da donunu yapla┼čan da bu! Ayn─▒ ki┼či de─čiller belki ama ayn─▒ ortak d├╝nya sistemi.




demekki sorun sistemde de─čil. sorun sistemi insanlar kurmu┼č i┼čte sorun orda

sistemi atlar kursa daha iyi olurdu belki

Managenarsist g*t: zannedersin ki ├žok ak─▒ll─▒ ha !
cevap: sana ne lan ak─▒ll─▒ de─čilse sana ne *├ž

narsist g*t: zannedersin ki ├žok ak─▒ll─▒ ha !
cevap: sana ne lan ak─▒ll─▒ de─čilse sana ne *├ž


hayal ede dur sen bak ba┼č─▒na neler gelecek senin.







Show More Reactions


hayallerini sana ├žakt─▒rmadan s*ker hayat. Ruhun duymaz valla.







d├╝nyada eminim sekiz milyar iphone aktif de─čildir ┼ču anda fakat bir iphone almak insan bulmaktan daha kolay lan. ikisinden de en fazla sekiz milyar adet vard─▒r heralde. neden bu kadar u─čra┼č─▒yoruz ? Kolaya ka├žmamak i├žin mi? kolaya ka├žmamak i├žin bok yiyoruz tanr─▒ kahretsin bizi k├Âlesin i┼čte k├Âle. kendi bokunda bo─čulsan bile takmayacaklar telefon s─▒├žm─▒yor ama onu elde etmek s─▒├žmas─▒na ra─čmen bir insan elde etmekten daha kolay. Bunun sebebi insanlar lanetli kendileri taraf─▒ndan seni anla art─▒k. (kendime)

─░NSANLAR B─░RB─░R─░N─░ H─░├ç D─░NLEM─░YOR. HAKLILAR. HEP─░M─░Z EGO─░ST VE APTALIZ "ben zor olan─▒ yapt─▒m doktor bey"" doktor: iyi bok yedin , bana ne? Ayr─▒ca sana ne sana ne??? ne derdin vard─▒? sanki gidip e┼ček bokunun i├žerisindeki organizmalar─▒ kullanarak uzayl─▒ kal─▒nt─▒s─▒ ke┼čfetti.kolay veya zor neden ├žok ├Ânemli? millete kendi bokunu ├Âveceksin de─čil mi lan? mal



senin ya┼čad─▒─č─▒n hayat─▒n ta *q
bi de ayn─▒ sistemdeyiz seninle o nedenle de benim ta *q

No comments:

Post a Comment

─░leti┼čim Formu

Name

Email *

Message *


Get paid to share your links!